نسخه 5.0 نرم افزار کمک مربی منتشر شد!

در نسخه 5.0 نرم افزار کمک مربی امکانات جدیدی به برنامه اضافه شده است.

کمک مربی چیست؟

نرم افزار جامع تحت وب مدیریت باشگاه ورزشی کمک مربی طراحی شده بر اساس نیاز مندیهای مدیران ورزشی جهت تسهیل امور حسابداری و مدیریت مالی باشگاه های ورزشی .

کمک مربی یک نرم افزار تحت وب است که با استفاده از آن مدیران ورزشی و باشگاه داران می توانند بصورت هوشمند سالن ورزشی خود را کنترل و مدیریت نمایند.

به کمک نرم افزار کمک مربی به راحتی می توانید سالن و باشگاه ورزشی خود را مدیریت کنید. یکی از دغدغه های مدیران باشگاه ها، مدیریت اعضا و شهریه های دریافتی است، با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید به اطلاعات شخصی اعضا و گردش مالی هریک از آنها مانند شهریه های پرداختی در بازه های زمانی مختلف دسترسی داشته باشید.

از قابلیت های اصلی نرم نسخه 5.0 نرم افزار کمک مربی ، ثبت و مدیریت اعضا و مربیان باشگاه، یادآور خودکار موعد پرداخت شهریه، تعریف محصولات، ثبت فروش محصولات و گزارش گیری دقیق از بخش های مختلف برنامه می باشد.

پیش نمایش آخرین نسخه نرم افزار کمک مربی را در این لینک ببینید.

تغییرات این نسخه :

  • داشبورد جدید
  • سازگاری با موبایل و تبلیت
  • نمایش تصویر در لیست ورزشکاران بدهکار
  • افزوده شدن تاریخ انقضا به محصولات
  • بهبود بخش گزارش گیری
  • رفع مشکلات جزئی

هم اکنون می توانید با استفاده از منو فروشگاه و انتخاب پکیج موردنظر آخرین نسخه برنامه کمک مربی را به همراه آخرین تغییرات خریداری نمایید.

درصورت نیاز به دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر از طریق این فرم درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نماییم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *